Saturday, June 4, 2011

ABaNG....Mayang Sari

-Abang-...Mayang Sari

* hadirmu tika aku sedang keliru
* fikiranku bercelaru
* tiada arah tuju
* tiada tempat untukku mengadu

Abang...

* kau beri aku semangat
* untuk aku jadi kuat
* dalam menghadapi dugaan yang maha hebat
* walaupun aku sudah cukup penat

Abang...

* kini aku lebih mengerti
* dalam menjalani hidup ini
* perlu menerima dan memberi
* walau tiada berbaki

Abang..

* kasih sayangmu aku hargai
* takkan mampu aku lalui
* kehidupan aku ini
* tanpa hadirnya kau di sisi

Abang...

* akanku cuba balas budimu
* walau hanya sekelumit rindu
* sedangkan aku tahu
* kau tidak mengharapkan begitu

Abang...

* dengan ilmu yang kau berikan
* akanku jadikan pedoman
* untukku perbaiki kehidupan
* agar kasihku berpanjangan

Abang...

* terima kasih untuk segalanya
* bagiku kau tiada duanya
* selagi aku hidup di dunia
* kaulah di hatiku selamanya.....

nukilan rasa dari mayang sari......

No comments:

Post a Comment