Friday, June 3, 2011

BUAT PeRMaTa HaTiKu....( aku merindui kalian )

sejak sekecil telapak tangan
ku dodoi dgn kasih dn sayang
ku belai siang dn malam
ku jaga pagi dn petang

di saat kalian membesar
aku kehilangan arah
kerana takdir tak bisa ku ubah
segalanya jadi pemisah

kini aku di balut rindu
pada kalian kasih hatiku
dari titis darah daging ku
walau di cincang tak putus begitu

aku berdoa di suatu masa
kalian akn ada bersama
disaat indah hari bahagia
walau kita dh lama tak bersua

rindu ku pada kalian tak pernah bertepi
sentiasa terpahat di sanubari
aku selalu menghitung hari
semuga kalian dpt ku temui

pada ALLah aku meminta
dgn linangan airmata
sekali sahaja sebelum ajal tiba
dpt memeluk mencium mesra
kalian tetap anak2 babah.....

salam hangat salam sayang''
'walau dimana kalian berada....

No comments:

Post a Comment